Aktualności

« Wróć do listy aktualności

Kampania Acxiom

Zasady programu
Sieć Afilo proponuje Afiliantowi (Wydawcy) możliwość promocji firmy Acxiom, która zajmuje się pozyskiwaniem profili internautów przez kwestionariusz internetowy. Celem programu jest budowa bazy polskich internautów do celów analitycznych, statystycznych i marketingowych. Ci, którzy wypełnią krótką ankietę, mogą wygrać atrakcyjną nagrodę - telewizor BRAVIA LCD 32 cale. Zapraszamy do udziału w programie i pobierania ciekawych świątecznych kreacji!

UWAGA: Program skierowany jest do Wydawców, którzy docierają do osób pełnoletnich. Klient zastrzega sobie ostateczną akceptację witryn.

Główne zalety programu:
-łatwość rejestracji w programie
-użytkownik rejestrując się do programu nie podejmuje żadnych zobowiązań finansowych. Nie musi być zainteresowany zakupem produktu czy usługi
-aby zachęcić użytkowników do wypełniania kwestionariusza, Acxiom proponuje udział w losowaniu nagród pieniężnych oraz rzeczowych. Ww. cechy programu sprawiają, że ma on wysoki potencjał konwersji i może stanowić znaczące i stabilne źródło dochodów reklamowych dla Wydawcy. Ponadto jest to program nieinwazyjny, dobrze współgrający z treścią większości serwisów internetowych. Nie konkuruje też bezpośrednio z kampaniami innych reklamodawców.

Strona docelowa
https://www.ereg.com.pl/register.asp?siteid=292&countrylanguageid=14&q22786=afilo

Model rozliczeniowy
CPL

Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję za każde wypełnienie formularza kontaktowego

Czas trwania kampanii
Kampania trwa od 12.11.09 do odwołania

UWAGA: Program skierowany jest do Wydawców, którzy docierają do osób pełnoletnich. Klient zastrzega sobie ostateczną akceptację witryn.

» Archiwum aktualności

2007-2024 © Afilo Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone