Aktualności

« Wróć do listy aktualności

Kampania Acxiom

Zasady programu
Od 17.07.2009 firma Acxiom wraz z Afilo uruchamia program pozyskiwania profili internautów przez kwestionariusz internetowy. Celem programu jest budowa bazy polskich internautów do celów analitycznych, statystycznych i marketingowych. Projekt ten jest polską wersją programu, który prowadzony jest z dużym sukcesem w wielu krajach europejskich. Generuje wielomilionowe bazy profili internatów, stanowiąc jedno z największych tego rodzaju przedsięwzięć w skali EU.

Główne zalety programu:
-łatwość rejestracji w programie
-program skierowany jest do wszystkich dorosłych użytkowników Internetu
-użytkownik rejestrując się do programu nie podejmuje żadnych zobowiązań finansowych. Nie musi być zainteresowany zakupem produktu czy usługi
-aby zachęcić użytkowników do wypełniania kwestionariusza, Acxiom proponuje udział w losowaniu nagród pieniężnych oraz rzeczowych.
Ww. cechy programu sprawiają, że ma on wysoki potencjał konwersji i może stanowić znaczące i stabilne źródło dochodów reklamowych dla Wydawcy. Ponadto jest to program nieinwazyjny, dobrze współgrający z treścią większości serwisów internetowych. Nie konkuruje też bezpośrednio z kampaniami innych reklamodawców.

Strona docelowa
http://ankieta3.kwestionariusz.pl/

Model rozliczeniowy
CPL

Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję za każde wypełnienie formularza kontaktowego

Czas trwania kampanii
Kampania trwa od 15.09.09 do odwołania

» Archiwum aktualności

2007-2021 © Afilo Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone