
Popunder - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przegladarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w popunder powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu.
Obraz formy reklamy na przykładowym serwisie
Specyfikacja techniczna
1. rozmiar kreacji w pikselach (szerokość x wysokość): 750x550
2. format kreacji: jpeg,gif,gif animowany, flash do wersji 7 włącznie, html i rich media
3. maksymalna waga kreacji: 30 kB
Format Macromedia Flash (SWF):
1. mając gotową animację w programie Macromedia Flash należy zdefiniować ponad wszystkimi warstwami reklamy dodatkową, przeźroczystą warstwę i ustawić ją jako button. Na warstwie należy umieścić akcje getURL z następujący wpisem:
on(release){
getURL (_root.click,"_blank");
}
2. do emisji przyjmowane są reklamy zapisane w wersji Macromedia Flash 7.0 lub wcześniejszej;
3. reklama w formacie SWF powinna posiadać zastępcze kreacje w formatach GIF, JPEG lub PNG;
4. jeżeli kolor tła kreacji SWF jest inny niż biały, należy dostarczyć heksadecymalny kolor tła kreacji;
5. adres docelowy (URL) nie może być zapisany w reklamie (w pliku flash), powinien być dostarczony osobno, w przeciwnym razie kliknięcia nie będą zliczane przez adserwer;
6. dźwięk w reklamie nie może trwać dłużej niż 2,5 sek. i nie może być odtwarzany stale (w pętli);
7. ilość klatek na sekundę w animacji nie może być większa niż 25 fps (klatek na sekundę = frames per second);