expand skyscraper

Expand skyscraper (skyscraper rozwijalny) - reklama o rozmiarze 120x600 lub 160x600 pikseli "rozwija się" po najechaniu na jej obszar kursorem myszy przez użytkownika. Z rozmiaru podstawowego zmienia się ona na reklamę o maksymalnej powierzchni do 360x600 lub 480x600 pikseli. Po przesunięciu kursora poza obszar skyscrapera, reklama "zwija się" do początkowego rozmiaru.

Obraz formy reklamy na przykładowym serwisie

300x600.jpg

Specyfikacja techniczna

1. rozmiar kreacji w pikselach (szerokość x wysokość):

160x600 (zwinięty) / 320x600 (rozwinięty)

2. format kreacji: GIF, JPEG, PNG, SWF

3. maksymalna waga kreacji: 40 kB w pliku o formacie flash do wersji 7 włącznie

Format Macromedia Flash (SWF):

1. reklama składa się z jednego pliku o wymiarze 160x600. Mając gotową animację w programie Macromedia Flash w części zwiniętej kreacji (160x600) należy zdefiniować ponad wszystkimi warstwami reklamy dodatkową, przeźroczystą warstwę i ustawić ją jako button.Na warstwie należy umieścić akcje getURL z następującym wpisem:

on(release){
getURL (_root.click,"_blank");
}

on (rollOver) {
getURL("javascript:doexpand();","_self");
}

Po najechaniu kursorem myszy na reklamę musi się ona rozwinąć;

W części rozwiniętej kreacji (320x600) należy zdefiniować ponad wszystkimi warstwami reklamy dodatkową, przeźroczystą warstwę i ustawić ją jako button.Na warstwie należy umieścić akcje getURL z następującym wpisem:

on(release){
getURL (_root.click,"_blank");
}

on (rollOut) {
getURL("javascript:dolittle();","_self");
}

Po zdjęciu kursora myszy z obszaru reklamy rozwinietej musi sie ona zwinąć do stanu początkowego.

2. do emisji przyjmowane są reklamy zapisane w wersji Macromedia Flash 7.0 lub wcześniejszej;

3. reklama w formacie SWF powinna posiadać zastępcze kreacje w formatach GIF, JPEG lub PNG;

4. jeżeli kolor tła kreacji SWF jest inny niż biały, należy dostarczyć heksadecymalny kolor tła kreacji;

5. adres docelowy (URL) nie może być zapisany w reklamie (w pliku flash), powinien być dostarczony osobno, w przeciwnym razie kliknięcia nie będą zliczane przez adserwer;

6. dźwięk w reklamie nie może trwać dłużej niż 2,5 sek. i nie może być odtwarzany stale (w pętli);

7. ilość klatek na sekundę w animacji nie może być większa niż 25 fps (klatek na sekundę = frames per second);