W Afilo rozliczamy się za konkretne czynności, które wykona internauta. Realizujemy kampanie w różnych modelach rozliczeniowych.
Dostępnych jest kilka rodzajów płatności, sam wybierasz ten, który Ci odpowiada.
Pay per click
Jest to jeden z najbardziej popularnych modeli rozliczeniowych. Płacimy w nim za kliknięcie w kreację reklamową.
Pay per lead
W tym modelu płacimy za wykonanie konkretnej czynności, np. otworzenie rachunku, zamówienie katalogu, wypełnienie ankiety lub formularza kontaktowego.
Pay per sale
Wydawca otrzymuje prowizję za sprzedaż, która jest ustalana kwotowo lub procentowo od wartości transakcji (np. za zakupy w sklepie internetowym, za podpisanie umowy on-line).
Pay per play
Jako pierwsi wprowadziliśmy nowy format - AdVideo, w którym rozliczamy się za unikalne odtworzenie filmu reklamowego.
Zliczanie odtworzenia następuje po ustalonej sekundzie emisji filmu. Dowiedz się więcej o tym modelu na dedykowanym serwisie.
Modele hybrydowe
Kombinacja różnych modeli płatności.