Kampania iFind
Zasady programu
Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnich firm do stworzenia swojej prezentacji w serwisie. Strona daje możliwość stworzenia rozbudowanej prezentacji firmy obejmującej najważniejsze informacje poszukiwane przez potencjalnych klientów – branże, rodzaj działalności, produkty, usługi, dane kontaktowe (tel, email, www,), godziny otwarcia, formy płatności oraz lokalizacje firmy na mapie z funkcjonalnością generowania trasy dojazdu za darmo.
Strona docelowa
http://ifind.pl/be/add/
Model rozliczeniowy
CPL
Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję za każdy poprawnie wypełniony formularz
Czas emisji reklam
Kampania trwa od 26.07.2010 do wyczerpania zakładanej puli akcji
Kampania skierowana do witryn z kategorii
Wszystkie kategorie.
Klient zastrzega sobie prawo do ostatecznej akceptacji witryn.