Kampania Tlux
Zasady programu
Sieć Afilo proponuje Afiliantowi (Wydawcy) możliwość pozyskiwania użytkowników do Tlux.pl. Think Luxury ( www.tlux.pl ) jest pierwszym w Polsce serwisem internetowym, który agreguje informacje o rodzimym rynku premium. W specjalnych katalogach znajdują się opisy i zdjęcia wielu luksusowych produktów, które są dostępne w polskich sklepach. Są to m.in. ubrania, kosmetyki, biżuteria, zegarki, sprzęt elektroniczny, samochody, meble, a także produkty spożywcze. Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek. Może także wyszukać sklepy, w których towar jest sprzedawany. W katalogu znajdują się także usługi Premium, m.in. wycieczki, zabiegi SPA i szkolenia menedżerskie.
Od tygodnia portal Think Luxury codziennie publikuje wyznania polskich gwiazd na temat ich stylu. W ramach tworzonego przez redakcję 'Alfabetu Stylu' pojawią się jeszcze wypowiedzi m.in. Mai Popielarskiej, Anny Popek, Katarzyny Walter czy Lidii Popiel. W zeszłym tygodniu można było dowiedzieć się, że Michał Piróg na business lunch najchętniej ubrałby się w elegancką marynarkę i sportowe kąpielówki. Ewa Pacuła wyznała natomiast, że w Beverly Hills czuje się jak u siebie.
W portalu można nie tylko poczytać o stylu gwiazd, ale też zaprezentować swój własny. Internauci zainspirowani wypowiedziami celebrytów mogą odpowiadać na pytanie dnia i wygrywać cenne nagrody (iPody, laptopy, rowery, kosmetyki, karnety fitness, zabiegi kosmetyczne). Łączna wartość nagród w konkursie wynosi 20 tys. zł.
Strona docelowa
http://www.tlux.pl/index.php/konkurs/
Model rozliczeniowy
CPC
Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję każde unikalne kliknięcie.
Czas emisji reklam
Program zachowuje ważność od 25.05.2009 do odwołania.